رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

سلام دوستان

یه چیز مهم رو میخواستم بگم

که بابارمان

کنسله...

چرا؟؟چون من دیروز تو یه سایت

رفتم ادرسشو نمیدم.. یه رمانی

 

 

نوشته بود بیکار بودم

هه شو خوندم

باباااااااا رماااانش همونی بود که من تو فکرم داشتم

خلاصه کنسله...

گگگگگگ

اخه چراااااا...

رمان من تخیلی...جذاب...

جنایی..(تعریف نشه)بود

 

اما دیه نیس

گگگگگگ

 

 

به هر حال بد بخت شدم

بااااای

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه اایچیزن
ساعت14:49---21 تير 1395

حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی.


روشنا
ساعت13:50---6 خرداد 1395
آجی به خاطر منم که شده بنویس راستی اسم اون رمانه که خوندی چه بود؟؟

♥هایجین♥
ساعت19:40---27 ارديبهشت 1395
آجی غصه نخور.
انشالله یکی بهتر مینویسی.
اصلا عیب نداره.
اگه ناراحت باشی منم ناراحت میشما!!!!
پس ناراحت نباش.
پاسخ:حیف شد دیگه وللش عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 . 19:56 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 7548
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1