رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

خب ببین روشنا میخوای نویسنده بشی

باید یه رمز بدی میتونه عددی باشه یا حروفی فرقی نداره 

بعد باید یه نام کاربری به انگلیسی بدی 

و اگه خواستی پست الکترونیک بده نخواستی هم مال خودمو میزنم

بعدش که نویسندت کردم

میری به ادرس :loxblog.com login.php 

بعد اونجا صفحه اصلی زده ورود اعضا موقع ورود نام کاربری و رمزتو میخواد تو نام کاربری 

وقتی میخوای بنویسی برای مثال : fateme@friendsromans

باید نام کاربری رو دادی جلوش بیای @friendsromans

رو بنویسی

و بعدم رمزتو میزنی 

وقتی اینکارو کردی وارد مدیریت پنلت میشی و اونجا با ارسال مطلب جدید میتونی پست بزاری و اندازه و نوع قلم  و اپلود عکس و اینجور چیزا

بعد اونجا دوتا بخش هست زده نظرات بیننده ها اونجا نظراتی که برات میاد رو میتونی ببینی و تایید کنی و پاسخ بدی بهشون  بعد یجا نظرات خصوصی هست اونجا نظرات خصوصیتو میبینی 

پیوند های روزانه برای لینک کردن هست اول اسم اون وب رو میزنی بعد توصیحات رو ولش کن میری ادرس هم میزنی و بعدم والسلام

 

مفهوم بود دیه؟



نظرات شما عزیزان:

روشنا
ساعت12:11---24 اسفند 1394
آخه خطر آدمو خبر نمی کنه ولی قول بده مواظب خودت باشی باشه آجی؟؟؟
پاسخ:باشه باشه حواسم هست


روشنا
ساعت8:40---24 اسفند 1394
آجی شرمنده من کامنت پست بالایی تو اینجا می دم آخه ی سری قطره های آبی هست که مانع رفتن من توی نظرات. شده:
آجی جان من از این فشفشه ها نزن طورو خدا،اگه خدایی نکرده خدایی نکرده زیونم لال ی خراش خیلی خیلی سطحی روی پوستت ایجاد بشه من چه خاکی بر سرم بکنم آجی جان روشنا حواست و خیلی جمع کن خدایی نکرده اتفاقی نیفته وگرنه به جان خودم خود کشی می کنم من تا الان یکی دو بار ی تیغ و آروم برداشتم کشیدم روی رگم خیلی سطحی بریده به جان خودم این دفعه رو محکم می کشم اگه ی اتفاقی برا آجیام بیاد آخه من فقط تو دنیا شما آجیامو دارم
پاسخ:واااییی خودکشی چیه دیوونه شدی یه خراش که این حرفا رو نداره دیوانه ای که دست به خودکشی میزنی؟ روشنا تو نباید از چیزی بترسی این ترس تو باعث میشه ترسو بشی باید خطر کنی تا زندگی کنی تازه یکی اون بالا هست که مواظبم باشه من خودم اینقدر زخم و زیلی شدم که دیگه یه خراش اهمیتی نداره برام


a r m i t a # v a m p i e r
ساعت21:46---23 اسفند 1394
بی ادب گمشدی خرم تویی سوار خرم شدی

پاسخ:من خر سوار نمیشم


روشنا
ساعت20:47---23 اسفند 1394
شرمنده آجی من کامنت پست بالایی رو این جا می دم آخه ی سری قطره ها ی آبه که نظرات رو باز نمی کنه:

آجی طورو خدا از جور فشفشه ها نزن جان من ، من فقط شما آجی ها رو دارم اگه خدایی نکرده زبونم لال ی خراش سطحی هم روس پوستت ایجاد شه من چه خاکی بر سرم بکنن آجی طورو خدا چهارشنبه سوری خیلس مواظب خودت باش جان روشنا
پاسخ:چرا اینقدر میترسی روشی والله من میخوام امسال ترقه بگیرم خفن


a r m i t a # v a m p i e r
ساعت17:44---23 اسفند 1394
منو نویسنده کن بزار تیپ وبتون رو خشمل کنم
پاسخ:منتظر همین بودم گمشو نام کاربری و رمزتو بده


روشنا
ساعت12:27---23 اسفند 1394
چه شده خاک بر سرم پودر شده؟؟
پاسخ:بعله امتحان ریاضی چند ماه پیشو گند زدم بابام سیم کارتمو در اورد و برد ازمایشگاه و انداخت تو سنگ شکن الان جنازشو اتیش زده


روشنا
ساعت12:07---23 اسفند 1394
راستی آجی ی گروه زدم تو تلگرام اگه خواستین بیاید به بروبچ هم بگو
پاسخ:هییی به لطف بابام سیم کارتم پودر شده


روشنا
ساعت8:06---23 اسفند 1394
مرسی آجی که راهنماییم کردی حتی به خاطر من مجبور شدی ی پست بگذاری ببخشید خستت هم کردم واقعا ازت ممنونم

روشنا
ساعت8:05---23 اسفند 1394
مرسی آجی که راهنماییم کردی حتی به خاطر من مجبور شدی ی پست بگذاری ببخشید خستت هم کردم واقعا ازت ممنونم
پاسخ:خواهش نه بابا یه پست که این حرفا رو نداره خسته؟ خسته کیلو چنده


روشنا
ساعت20:57---22 اسفند 1394
خب آجی همون طور که گفته بود رفتم توی نام کاربری زدم:roshana@friendsromans
من اون رمزی که بهت دادم رمز عبورم بود همونو که زدم گفت یا نام کاربریت اشتباهه یا رمزت اما من همین دیروز جیمیل ساختم رمزشم همینه نمی دونم چرا ؟؟
پاسخ:نام کاربری رو اشتب زدی این بود:roshanayokimaru دوباره بزن با همون friends@


روشنا
ساعت20:30---22 اسفند 1394
چشم
پاسخ:اوکی


روشنا
ساعت6:41---22 اسفند 1394
قربانت آجی دستت طلا انشاا... از مدرسه که برگشتم این کارو انجام می دم فدااااات بشم
پاسخ:خواهش
پاسخ:خب روشی جون نویسندت کردم طبق روش برو داخل پنلت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. جمعه 21 اسفند 1394 . 21:18 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 7949
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1