رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

سلام بنده با اجازه ی شما میخواهد رمان بنویسد#

 

خب بهتره هرچی زود تر اعلام شخصیت کنیــــــــــــــــــــــــــــــــد#

 

فقط یکم رمان غمگینه زود تر اعلام شخصیت کنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد#

 

آرام

 

 

بخدا اگه بیوگرافی ندیــــن میکشمتون 

 

نام:

فامیل:

خانواده:

سن:

قد:

وزن:

رنگ چشم:

رنگ مو:

رنگ پوست:

نام عشق:

حالت مو ،فرفری،لَخت،صاف:

نوع لباس،مجلسی،اسپرت،:

اخلاق:

شخصیت:

رنگ راکت:

دوستان صمیمی:

التمام

خب اونایی که موخان خواهرم باشن فقط بگن((اوکی خ))

 

ریوما ایچیزن&رومینا یوکیمورا

زایزن هیکارو&مرلیا یوکیمورا

شیتارو اوتاری&هایجین یوکیمورا

بانتا مارویی&روشنا  یوکیمورا

اوسوی تاکومی&اینهیه تزوکا(بیو ندی خفت میکنم بهش بگیــن)

کورانوسوکه شیرایشی&ترسا(بیو بده اجی)

ایجی کیکومارو&ارمیتا گیکو

 

.

.

بقیه رو همین جا اضافه میکنم **______________**

 



نظرات شما عزیزان:

P.M.E1
ساعت19:04---28 اسفند 1394
ای داددددددد خو باشه الان بیوگرافی میدم
میوسا ایچیزن {اگه گذاشتی پریا هم فرقی نداره}
خانواده مون زیادن = خودم _ زن بابام _بابام_دوتاداداش {ریوما و ریوگا}_ خواهرا {رانیسا و ریوسا و سلنا و صاعنا و ناناکو که جای خواهرمه}
میدونم زیادیم
12 سالمه
قدم 153/5
وزنم 51
رنگ چشمم بنقش کریستالی
رنگ موهام مشکی با هایلایت آبی
انتظار نداشته باش سیاه پوست باشم من سفیدم
حالت موهام صاف و بلنده البته یه موجی هم داره موهام
نوع لباس اکثرا اسپرت میپوشم
اخلاقم اگر پیدا نیست میگم = دوستان میگن مهربان و خیلی شر و البته شیطون زبانم هم از مار بدتره یا بقول هری پاتر مار زبانم و..و..و..
شخصیت = عاشق دوست پیدا کردن و هنرمند و البته عاشق تاریخ و....و...و...
رنگ راکت = من دو جفت راکت دارم یکیشون قرمز قهوه ای هست و اون یکی بنفش پررنگ
دوستان صمیمی زیادن ولی لوشی و رریسا پایه ی همه کارامن ^...^
اوفففففف بالاخره تموم شد...
یاد جوونیام به خیر از تایپ یه تومار خسته نمیشدم منو اینجوری نگاه نکن....
پاسخ:مرسی معلومه خستهخ نمیش کو یکی تومار دیگه بنویش ببینم خانوم


هایجین
ساعت11:42---26 اسفند 1394
آجی جونم یه بار منو از نویسندگی حذف کن.بعد دوباره با اون مشخصات جدیدی که بهت دادم منو نویسنده کن.ممنـون میشم.
پاسخ فاطمه : باش ولی خواهشا بیا تو پست های خودم نظر بده
پاسخ:کردم


هایجین
ساعت21:35---24 اسفند 1394
آجی وارد میشم اما به هیچ جا دسترسی ندارم.چی کار کنم.؟؟؟؟؟
پاسخ:چی؟ بزار یبار دیگه دسترسی هاتو بررسی کنم
پاسخ:درسته که


هایجین
ساعت1:03---24 اسفند 1394
آجی میگم میشه نام کاربری و رمز عبور منو بهم بگی؟؟؟؟هر چی میزنم نمی تونم وارد شم.اگه بتونی به صورت خوصوصی بهم بدیش ممنون میشم.
پاسخ:نام کاربری:sogand@friendsromans رمز:ss777333
پاسخ:اجی برات درست کردم حالا وارد شو


Tresa
ساعت19:53---23 اسفند 1394
نام-ترسا
نام خانوادگی-آتوبه
عشق-کورانوسوکه شیرایشی
رنگ چشم-سبز
رنگ مو-زیتونی-قهوه ای
قد-170
وزن-55
تیپ-اسپرت
اخلاق-وروجک،از دیوار راست بالا میرم،شیطوووون،دیوونه،خل و چل،اعصاب خورد کن،رو مخ دوییدن و خلاصه...

پاسخ:مرسی عزیزم که دادی فدات شم


میساکی
ساعت15:26---23 اسفند 1394
با ادرس جدید لینکت کردم
پاسخ:مرسی عزیزم


روشنا
ساعت12:09---23 اسفند 1394
https://telegram.me/joinchat/BOGzfgfnzkyustu4lmqr6Aر
استی آجی ی گروه زدم تو تلگرام اگه خواستین بیاید به بروبچ هم بگو فعلا خودم تنهام تا به بقیه هم بگیم
پاسخ:اهان باشه


روشنا
ساعت10:35---23 اسفند 1394
خب آجی گفتی کاملشو بگذارم الان می گذارم

اسم:روشنا
فامیل:یوکیمارو
خانواده:دو تا آجی ها خوشملم رومینا و مرلیاو برادر گرام سیچی
سن:هم سن و سال خودت
قد 160
وزن:۴۸
رنگ چشم:سبز آبی
رنگ مو:یا صورتی یا سبز آبی فرقی نداره
رنگ پوست:سفید
نام عشق:بانتا مارویی
حالت مو:لخت و بلند تا زیر کمر
نوع لباس:اسپرت و دخترونه ولی فشن هم میزنم
اخلاق:دختری آرومم از اذیت کردن بقیه مخصوصا پسرا بیزارم.عاشق دوستامم اگه برای یکی از دوستام یا اعضای خانواده یا عشقم اتفاقی بیوفته خودکشی می کنم(عاشق خودکشی ام).اگه کسی به دوستام توهین کنه بدجور عصبانی می شم ولی حرف های بد و کتک کاری هم نمی کنم زیاد با پسرا ول نمی گردم به هر پسری سریع جواب بعله نمی دم ی ذره ناز می کنم (خاک بر سرم کنن با این اخلاقم).کسی که دوستم داشته باشه دوستش دارم همیشه با دوستامم.از اینکه عشقمو با کسی ببینم بازم خودکشی می کنم.مخ کلاسم هستم(وابستگی زیاد به دوستام و خانوادم دارم) یا الله چه قدر شد.
شخصیت:آروم و شاد
رنگ راکت:مشکی حتی دسته و سیم هاشم مشکی
رنگ مورد علاقه:مشکی،قرمز رنگ خون(چون عاشق خونم)،سبز آبی
دوستان صمیمی:همه ی بروبچ عشقولیا

شرمنده آجی زیاد شد سرتم درد آوردم
پاسخ:اوه نیم ثانیه ای خوندم تو خوناشامی انگار خخخ ولی باشه جیگر


هایجین
ساعت3:26---23 اسفند 1394
ببخشید دوستام یادم رفت:
نوریما.اینهیه.مرلیا.آرمی.رویا و .........
پاسخ:اهان مرســــــــــی ----


هایجین
ساعت3:24---23 اسفند 1394
آجی جونم شرمنده.بازم دیر رسیدم.خب اگه مشکلی نیست و اگه راضی باشی من خواهرت باشم.اینم بیوگرافی من:♡♡♡
نام و نام خانوادگی:هایجین .فک کنم نام خانوادگی بشه یوکیمورا.
خانواده:خانواده ای که برا خودت میزاری
رنگ چشم:قهوه ای روشن
رنگ مو:زرد
قد:170
وزن:45
رنگ پوست:سفید روشن
حالت مو:نیمه لخت و از پایین موج دار
تیپ:اسپورت
سرگرمی:طراحی و شنیدن داستان ترسناک
نام عشق:اوتاری
اخلاق:خجالتی.آروم.دست و پا چلفتی.دوست داشتنی.مرموز.بیشتر وقتا ناراحت.واقع بین.مهربون.باگذشت.
رنگ راکت:سرخ آبی
آجی کافیه یا نه؟؟؟؟
پاسخ:فداتشم که اومدی اشکال نداره فبولخ


روشنا
ساعت20:55---21 اسفند 1394
اوه اوه اوه پس میشه بانتا مارویی باشه؟؟
پاسخ:باشه عزیزم


روشنا
ساعت20:46---21 اسفند 1394
نمیدونم فقط می دونم توی تیم هیوته است موهاش قرمزه و تقریبا شخصیت ایجی رو داره
پاسخ:اهان اون اینهیه ازش متنفره


روشنا
ساعت20:40---21 اسفند 1394
آجی ی چیزی بگم منو نمی زنی میشه من با گاکوتو موکاهی باشم یا ابرفضل خخخخ
پاسخ:باشه ولی دیگه عوض نکن کی هست؟


روشنا
ساعت20:38---21 اسفند 1394
راستی قالب وبلاگت خیلی خوشمله
پاسخ:من انتخاب نکردم جیگر


a r m i t a # v a m p i e r
ساعت20:36---21 اسفند 1394
اسم:ارمی
فامیل:آتوبه
خانواده: بسر عمو کیگو آتوبه برادرام اکایا و لیندو
و با بدرم
سن: همسن و سال خودت
قد : 175
وزن:50
رنگ چشم : آبی
رنگ مو: قهوه ای
بوستم سفید ولی نه سفیدی برف
نام عشق:ایجی کیکومارو
حالت مو فرفری
نوع لباس اسبرت
اخلاق : شر و شیطووووووون کرمو درجه ی یک گند زدن تو کار این و اون عادتمه هیچوقت بیش کسی گریه نمیکنه مغروره در حد لالیگا و فقط بلدم حرص بسر عمو جون کیگو رو دربیارم
رنگ راکت : زرشکی
دوستان صمیمی: مرلیا،سایو،رایاو تری و..........
پاسخ:مرسی عزیزم که دادی


روشنا
ساعت20:31---21 اسفند 1394
قربانت برم
پاسخ:فداتشم


روشنا
ساعت20:29---21 اسفند 1394
خب من حالا چطوری نویسنده بشم آجی مراحل کاملشو برای من می گی؟؟ آخ جانمی آجی رومینا هم که هست
پاسخ:اجی اینارو باس به مرلی بوگی
پاسخ فاطمه:خب برات الان یه پست گذاشتم برو اونو کامل بخون


روشنا
ساعت20:24---21 اسفند 1394
بعله آجی میشه من خواهرت باشم؟؟
پاسخ:حتما


روشنا
ساعت20:22---21 اسفند 1394
بعله آجی می شه من خواهرت باشم؟؟
پاسخ:باشه الان تغیر میدم


روشنا
ساعت20:19---21 اسفند 1394
نه آخه آجی گفتی برو توی پست ثابت منم گفت خب بعدش باید چی کار کنم؟
پاسخ رومینا:اجیییییییییی؟؟؟؟


روشنا
ساعت19:00---21 اسفند 1394
من خ
پاسخ:خواهرم؟


روشنا
ساعت18:57---21 اسفند 1394
آهان پست ثابت بیخشید من عذر خواهی می کنم خب
پاسخ:اینجا چه خبره نویسنده شدی؟


روشنا
ساعت18:50---21 اسفند 1394
میگم که چیزی حالیم نیست پست ثابت کجاست آجی؟؟
پاسخ فاطمه:یعنی ..هیی برو اون پست که نوشته هاش رنگاورنگ


a r m i t a # v a m p i e r
ساعت18:45---21 اسفند 1394
سااااااااااااااام علیکم
او پس این مرلی وب رو زد
خب میشه من با ایجی؟؟
پاسخ:سلام عزیزم چرا که نه


روشنا
ساعت18:20---21 اسفند 1394
آهان مث این که یاهو دیگه کار نمی کنه با اجازت من برم ی جیمل بسازمو بیام فعلا آجی جونم
پاسخ:باش


روشنا
ساعت18:18---21 اسفند 1394
باشه باشه غلط کردم می دم آجی
پاسخ فاطمه :خخ بده


روشنا
ساعت18:16---21 اسفند 1394
راستی آجی من ایمیلو رمز مو همین جا بدم؟؟آجی؟؟
پاسخ:برو پست ثابت


روشنا
ساعت18:15---21 اسفند 1394
راستی به جان مادرم من نه هک بلدم فقط خودم چند بار هک شدم من هکر نیستم
پاسخ فاطمه:ویی باشه روشی نام کاربری و رمزتو میدی یا بزنم لواشکت کنم


روشنا
ساعت18:13---21 اسفند 1394
آخه جای کسی رو تنگ نمی کنم؟؟
پاسخ فاطمه:نههههه
پاسخ فاطمه:چرا اخه اینقدر نگرانی دختر یکی بهت چیزی گفته چی شده؟


فاطمه اایچیزن
ساعت18:10---21 اسفند 1394
نام:مرلیا
نام خانوادگی:هرچی خودت میزاری بزار
خانواده:نوری اجی دوقلوم، داداشمون( یوکیمورا یا کوری )، مادر پدر
سن:امم تو چند سالته منم همون
قد:152
وزن:42 ک گ
رنگ چشم:ابی مایل به خاکستری
رنگ مو:قهوه ای سوخته هایلایت نسکافه ای
رنگ پوست:سفید بی روح
نام عشق:زایزن
حالت مو:فرفری سیم تلفنی
نوع لباس:اسپرت، رپری
اخلاق:کرمووو، ازار دهنده، خوش خنده، شیطون، ضایع کردن کارمه، سر به سر نوری هی میزارم ،دعوایی هستم بدجور
شخصیت:موهامو اکثر اوقات دم اسبی میبندم یا دم اسبی میبافم، یه کتونی همیشه پامه، و یه شلوار سیاه تنگ و یه تاپ سیاه و یه کت کوتاه قرمز روش
لبام رو همیشه رژ جیگری میزنم مژه های بلند سیاه دارم
رنگ راکت:سیاه و دسته اش قرمز
دوستان صمیمی:نوری که اجیمه، روشی، اینهی
خب بسههه
پاسخ:اها مرسی


روشنا
ساعت18:10---21 اسفند 1394
آخه فاطمه جون مرلی جون من هر روز آنلاین نیستم
پاسخ:بابا اکشال نداره هر موقع ان بودی پست بزار والا من قوانینی برای نویسنده شدن نزاشتم


روشنا
ساعت18:06---21 اسفند 1394
آخه من چیز زیادی از وب و مب نمی دونم می ترسم ی خراب کاری بدی بکنم که برا همه بد بشه
پاسخ:نه عزیزم باهم شاید یه وب ساختیم ^__________________________^
پاسخ فاطمه:ای هوو یاد میگیری بقول داییم:اینقدر گند بزن تا یاد بگیری


روشنا
ساعت18:03---21 اسفند 1394
نه گلم من نی خام مزاحم کسی بشم چرا نویسنده؟؟؟
پاسخ:عزیزم........
پاسخ فاطمه:روشی نویسنده شو مزاحم کیلو چنده


فاطمه اایچیزن
ساعت17:58---21 اسفند 1394
(( اوکی خ ))
پاسخ:هاها اول بیو


فاطمه اایچیزن
ساعت17:58---21 اسفند 1394
روشی بپر نام کاربری و رمزتو بده
پاسخ:نویسنده موخاد بشه؟


روشنا
ساعت17:53---21 اسفند 1394

 
اسم:روشنا آتوبه
تیپ:دخترونه زیاد جلف نه ولی لباس های خوشمل و اسپرت بعضی وقتا هم اسپرت و فشن
رنگ مو:آبی آسمونی و بلند تا زیر کمر و صاف و براق
برادر:کیگو آتوبه
سن:۱۴
اخلاق:مظلوم و مهربون و خوش اخلاق اهل دعوا و جنگ و اینا هم ندارم و زیادم از اذیت کردن پسرا خوشم نمی آید ولی باهاشون خوبم کسی دوسم داشته باشه دوسش دارم عاشق دوستامم هستمو اصلا هم مغرور نیستم مخ کلاسم هستم
رنگ چشم:آبی آسمونی
عشق:یوشی اشیتاری
ورزش مورد علاقه:فوتبال و والیبال و تنیس و بدمینتونم در حد مرگ عالیه و دوستشون دارم
پاسخ:عزیزم اینا رو چشم فقط گفتم چی بدین بقیشونو بده از بیوگرافی


روشنا
ساعت17:47---21 اسفند 1394
آهان چشم به روی چشم همین الان
پاسخ:صبر کن


روشنا
ساعت17:45---21 اسفند 1394
خب ببخشید سرتو درد آوردم آجی میشه من با یوشی اشیتاری باشم؟؟
پاسخ:حتما عزیزم
پاسخ:بیوگرافی؟


روشنا
ساعت17:41---21 اسفند 1394
آهان پس من و ایری
پاسخ:ایری کیه؟


روشنا
ساعت17:36---21 اسفند 1394
من و یوکیمارو
پاسخ:عزیزم سیچی یوکیمورا مال ایکاست


اینهیه
ساعت16:33---21 اسفند 1394
منو اوسوی پلیز
پاسخ:باشه


ترسا
ساعت16:13---21 اسفند 1394
من و کورانوسوکه
پاسخ:چشم تــــــــــــرسا ژژژژژژژون


فاطمه اایچیزن
ساعت15:51---21 اسفند 1394
منو یادت نرهه
پاسخ:چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. جمعه 21 اسفند 1394 . 14:9 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 7983
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1