رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

عاقا سلام از عنوان معلومه دیه

من این دندون نیشم از دو ماه پیشه لقه بعد دیشب سر شام سه بار رفتم دستشویی کشیدمش نیوفتاد که نیوفتاد برعکس خونریزی کرد 

صبح امروز که رفتم مدرسه اولین زنگ ریاضی بود داشتیم مرور فصلو حل میکردیم

منم در عالم هپروت تو فکر رویا و این دندون لامصب

بعد خانوممون اسم منو گفت رفتم حل کردم که زنگ خورد رفتم پیش خانوممون

من:خانوم ما دندونمون لقه نمیوفته

معلم:کدومه؟

من:دندون نیشمون 

نشون خانومموو دادم 

یهو دندونمو با دستش گرفت تو یک صدم ثانیه کشید و سریع یه دستمال گذاشت روش

اون وسط من ریلکس بودم جیغای مردنی بچه ها رفت هوا

از ترس اینکه سیل خون کلاسو ببره جیغ زنان رفتن بیرون بعضیا هم در هپروت تو حیاط دیدنم

گفتن چی شده گفتم دندونم افتاد خانوم کشیدش یعنی صدتا چشم در اوردن

 

بعد با بچه های کلاس پنجم2 هلیا نسیمی داشتم راه میرفتم دستمالو برداشتم دیدم کاملا خونیه

هلیا از ترس و چندشیش یه جیغ ما فرا بنفش کشید بهاره دوستش خندش گرفت منم در حالت شک از جیغ هلیا

 



نظرات شما عزیزان:

روشنا
ساعت11:57---3 ارديبهشت 1395
هایجین جون مگه تو ۱۳ سالت نیست؟؟ مگه نباید همه ی دندونات داعمی باشند ؟؟ من الان ی دندون شیری ندارم
پاسخ:خب مال بعضیا دیر میوفته


هایجین
ساعت22:09---2 ارديبهشت 1395
خخخخخ.منم مثل تو الان چند ماهه که دندونم لقه ولی نمی یوفته.هر کاری کردم نمی یوفته.خیلی سیریشه.تا اینکه چهار شنبه با کمک دوستم کشیدمش.خالا بگو چه جوری?؟؟؟یه تیکه نخ بهش وصل کردم و دادم دست دوستم.بعدش اون دوید و ........ دندونم کند.الان خیلی راحت شدمه.ولی تو اون لحظه خواستم بمیرم .این خون ازش اومد.
پاسخ:مال منم خخ


روشنا
ساعت10:11---2 ارديبهشت 1395
آجی ساعت ده شد حمله ور شیم طرف وب رویا؟؟
پاسخ:والا خبری ازش نیست
پاسخ:از ساعت 8 صبحه دارم تو وبش پرپر میزنم که یه نشونه انلاینی، جواب نظراتی، پست جدیدی ببینم


روشنا
ساعت23:48---1 ارديبهشت 1395
امید وارم آجی عفونت نکنه حتما برو دندون پزشکی ی معاینه بکنه منم پنجم چهارم که بودم دو تا دندونام افتاد بعدش عفونت کرد بد تر شد آخه خودم محکم گرفتم کشیدمشون حالا آجی منو بگو برای یکم خرداد نوبت عصب کشی دو تا دندون تازه ۵ و ۶ تا رو باید پر کنم ارتودنسی هم باید بکنم آخه الان من همه ی دندونام دائمیه ی دندون دارم داره از توی لثه ی بالاییم داره می آد پایین دندون که سر جاشه داعمیه گفتن باس بکشی ولی ارتودنسی که رفتم گفت نه بعد از ارتودنسیت می کشیمش تازه جرم گیری هم دارم همشم به خاطر اینکه توی بچگیم مسواک نزدم آجی تو روز صبح و شب مسواک بزن تا به بدبختی من دچار نشی
پاسخ:اوخی..نه من اصلا تاحالا عفونت وارد بدنم نشده


رومینا ایچیزن
ساعت21:18---1 ارديبهشت 1395
خیلی خیلی جالبه دندون منم افتادهههه تو خونه
خودمو کشتم درش اوردم
پاسخ:خخخ مال من به لطف خانوممون افتاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 . 20:34 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1