رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

از"دلنوشته"های ما ساده نگذز

.

.

به یاد داشته باش

که این دلنوشته هارا یک"دل"نوشته

 

امروزم 20 بیست بیست بیست نصف ورقم نیست خخخ

اون دفعه مطالعات داشتیم و من پنج شنبه و جمعه همش درحال بازیو شادی بودم

شنبه که رفتم مدرسه تعجب کردم و با خودم گفتم:بچه ها؟؟؟درس؟؟؟بچه ها درس خون شدن؟مگه میشه مگه داریم؟.

از دوستم فائزن پرسیدم چرا داری مطالعات میخونی مگه امرو مطالعات داریم؟گفت:توکجاااااااایی؟امروز امتحااان داریییم منو میگی:

-نههه امکان=ن نداره فوری کتابو از دستش گرفتمو بخون که بخون

طی یک زنگ همه رو خوندم

امتحانم جانم به قربانتون بگه اولین نفر دادم و بدون هیچ غلط باورم نمیشه

که استرس داشتم چون من موقع امتحان راحتو اخرین نفر ورقمو میدادم

امروزم که امتحان علومو 20 شدم

خب من میرم

خداحافظ

هو..هوهوهوهوهو هوه

از همه تون:

خداحافظتون باای

 

 



نظرات شما عزیزان:

روشنا
ساعت17:31---1 ارديبهشت 1395
ایول به آجی درس خون خودم آجی به قربانت
پاسخ:مرسی گلم


فاطمه اایچیزن
ساعت21:40---31 فروردين 1395
وااایی با کله الان میام

الهام
ساعت21:16---31 فروردين 1395
سلام فاطمه جان من الهامم خواهر رویا بیا وب خبرای خوبی دارم
..


فاطمه اایچیزن
ساعت19:26---31 فروردين 1395
خخ حالا این خوبشه روز امتحان همه بچه ها از استرس رو ویبره هستن بعد من اون وسط ریلکس نشستم دارم شکلات تلخ کوفت میکنم که یهو این بغل دستیم میپره بهم و شکلات تو گلوم منحدم میشه
پاسخ:خخ کود


فاطمه اایچیزن
ساعت19:23---31 فروردين 1395
خخخخخ....من اصلا لای کتابم به خودم زحمت نمیدم باز کنم بعد صبح که میرسم مدرسه تا لای درو وا میکنم پامو نزاشته تو کلاس یهو همه حمله ور میشن بهم مثل گرگ میدرن منو حالا سوال های کوفتیشون پیدا میشه...
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ


هایجین
ساعت15:08---31 فروردين 1395
خخخخخ.این اتفاق یه بار واسه منم پیش اومد.البته اون روز امتحان عربی داشتم.
پاسخ:اهان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. سه شنبه 31 فروردين 1395 . 13:42 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 7988
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1