رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

کنیچیوا دوزتان 

من این وب رو بخاطر این زدم چون اون وب دلنوشته هک شد الانم اینو زدم 

خب قراره اینجا نویسنده داشته باشه 



نظرات شما عزیزان:

روشنا
ساعت18:01---21 اسفند 1394
آهان به سلامتی گلم
پاسخ:میسی نام کاربری و رمزتو بده بینم


روشنا
ساعت17:38---21 اسفند 1394
سلام آجی من وب جدیدتو پیدا کردم اگه اجازه بدبجی من اینجا موندگار شم و ی جایی کوچیکی توی وبت داشته باشم راستی آجی رمانه رو توی وب رویا نمی گذاری راستی دیگه اون جا نویسنده نیسیتی چرا آجی؟؟؟
پاسخ:ویی باشه عزیز این چه حرفیه فقط نام کاربری و رمزتو بده خب اون رمان رو اینجا میخوام بزارم بخاطر این نویسنده نیستم چون رویا یه وب دیگه زده احتمالا رمانمون رو اونجا میزاریم


نوریما ایچیزن
ساعت14:14---21 اسفند 1394
هرچه سریع تر دوستامونو نویسنده کن
پاسخ:بزار عرق خود وب خشک بشه


نوریما ایچیزن
ساعت14:13---21 اسفند 1394
اره چه بهتر مرلیــــــــــــــــا


من اومدم میخوام لینک کنم دسترسی ندارید!!

میخوام ...عکسم حتی خدایی نمیتونم بزاریم این چه وضعیه هان؟؟؟؟؟؟

رفتم به همه گفتم لینک کنن

اونقت اجازه ندارم دوستامو لینک کنم

اخه چرا؟؟


به منم اعتماد نداری
پاسخ:ای واایی ببخشید گریه نکن یادم رفت بزارم خو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. جمعه 21 اسفند 1394 . 11:55 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 411
بازدید کل : 7954
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1