رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

چرااا اینجا اینقدر بی نظره؟

نویسنده های عزیزی مثل اینهی و ارمی یخورده پست بزارید بد نیستااا نوری هم یخورده پست بزاره 

ولی بازدیدکنندگان. ..چرااااااا اینجااااااا نظر ندااااااره؟



نظرات شما عزیزان:

رومینا خانوم
ساعت7:28---21 فروردين 1395
هایجینو روشنا از من یا بگیرید چه دخیه خوفیم همه از من راضین
پاسخ:هیی


روشنا
ساعت14:37---19 فروردين 1395
فاطمه جون میشه منو از نویسندگی حذف کنی آخه نه من لیاقتشو دارم نه بلدم نه ارزششو داره من پیش چند نفر آدم وبلاگ نویس حرفه ایی باشم
پاسخ:روشی بشین اینقدر تو نویسندگیت گند بزن نگران هیچی هم نباش باز من میگم فدا سرت گور بابای خرابکاریات الانو بچسب که یاد میگیری دوم لیاقتشو نداری..داری به خودت توهین میکنی سوم خوبم ارزششو داره فوقش اینقدر گند میزنی تا یاد بگیری فدا سرت چهارم بابا حرفه ای! من همین سال پیشه شروع کردم اینقدر گند زدم تو وبلاگام الان این شدم من در حد معمولی بلدن
پاسخ:پنجم یبار دیگه این حرفو بزنی حساب تو و هایجین با کرام الکاتبینه مفهوم؟


هایجین
ساعت21:25---18 فروردين 1395
آجی جونم من که درحال تبلیغ این وب هستم.راستی لطفا از نویسندگی حذفم کن.از این به بعد زود به زود سر میزنم.
پاسخ:خدااا دلم نمیاد حذفت کنم
پاسخ:تصمیممو گرفتم حذفت نمیکنم


رومینا ایچیزن
ساعت13:48---18 فروردين 1395
ای به چشم
پاسخ:اورین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. سه شنبه 17 فروردين 1395 . 19:47 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 407
بازدید کل : 7950
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1