رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

عزیزان دلم 

بعضیا خوب میدونن تو دوستی کم نمی زارم

ولی پای پیشم نمیگیرم که اشتی کنم

پس اگه با من دعواتون میشه و قهر میکنید بدونید منت کشی ممنوووع هست برا من

اگه اینطوری پیش بره کل مدیریت رو میدم دست یکی از نویسنده ها 

و خودمو حذف میکنم و دیگه سایمو هم نمیبینید شاید یکی رو فرستادم خبر مرگمو بیاره براتون



نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت16:05---10 فروردين 1395
آجی این چه حرفیه؟؟؟؟یعنی چی خبر مرگتو برامون بیارن؟؟؟من برا رویا کلی دعا میکنم که زودتر بیاد .من که دلم براش تنگ میشه.....خودتو ناراحت نکن.
پاسخ: -_-


رویا
ساعت11:47---7 فروردين 1395
چشم قول میدم زود خوب بشم و بیام
پاسخ:نیای هم خودتو هم خواهرتو میکشم


رویا
ساعت23:42---6 فروردين 1395
خدا نیاره اون روز رو اگه بری منم کلا وبمو حذف میکنم
جون رویا نرو من برات توضیح دادم
اگه هنوز باور نکردی من قسم قرآنو میخورم
به قرآن قسم که کاره دختر عمم مریم بود
دیگه به چه زبونی بگم تقصیر من نیست
اصلا
رمانتو بنویس ریوما هم مال هرکسی که دوستش داره اصلا ماله ریما نوریما و به من فکر نکن ولی بدون که من جز تو دوست مجازی صیمی دیگه ای ندارم
شاید باهمه دوست باشم ولی تو دوست صمییم هستی
من برات توضیح دادم
تو به خاطر یه سوئه تفاهم قهر کردی؟
قهر کن ولی تقصیر من نبود
اصلا من وبمو حذف میکنم
فقط تا 4 روز دیگه هستم تا ببینم جواب منو میدی یا نه؟ نمیخواستم اینو بهت بگم ولی چون دوستمی باید بدونی من چون دوباره سرطانم برگشته باید برم بیمارستان
بستری بشم برام دعا کن امیدوارم سال خوبی داشته باشی دیروز که جواب آزمایشمو گرفتم
دکتر گفت دوباره سرطانت برگشته باید برم دوباره بیمارستان
کلا از نت میرم هم به خاطر راحتیت هم برای بیماریم که قراره 4 روز دیگه برم بیمارستان وبستری بشم.شاید بعد از رفتنم دیگه نتونم بیام
دلم برات تنگ میشه
بای دوست خوبم
پاسخ:این چه حرفیه من نگفتم که قهر کردم گفتم که اگه خودتون باهام قهر میکنید پای پیش نمیگیرم وبتو حق نداری حذف کنی من حاضرم یه ماه براتروزه کامل و هرروز هزار تا صلوات بفرستم که خوب بشی دیشب اصلا نخوابیدم اینقدر گریه کردم که احساس کردم دارم کور میشم راحتی من به رفتن کسی از نت نیست ایشاالله که دوباره میای نت منم دلم برات تنگ میشه


رویا
ساعت23:23---6 فروردين 1395
فاطی جونم دختر عمم گرفته وب دونفری مونو حذف کرده
من دوباره درست میکنم و دعوتت میکنم گلم
باهمون رمزای قبلی
اون احمق جواب همه ی نظراتمم داده شرمنده اتم بخدا تو خودت منو میشناسی
الانم ناراحت نباش من واقعا متاسفم
همش تقصیر دختر عمه ی افریتمه
شرمنده اتم
راحت رمانتو بنویس ریوما هم مال هر کسی که دوستش داره اصلا مال ریما رومینا
دوست دارم فاطی جون
فعلا بای
راستی قسمت اولو فردا صبح میزارم حتما بخون جیگر
پاسخ:باشه


رویا
ساعت23:04---6 فروردين 1395
بعدشم فاطی جونم تو خودت منو میشناسی من همچین دختری نیستم
تقریبا یه ساله که باهم دوستیم
مریمم انقدر دعوا کردم که پشیمون شد
گلم رمانتو شروع کن من واقعا شرمنده ام
ریوما هم مال ریما
فعلا بای
پاسخ:نمیتونم رمانو بنویسم


رویا
ساعت23:00---6 فروردين 1395
سلام فاطی خوبی
من اصلا قصد اعتراض نداشتم
الانم برو رمانتو بنویس
چون من با کسی مشکلی ندارم عزیزم
اون بی معرفت و اینجور چیزاییم که گفتم اصلا خودم ننوشته بودم یه سوئه تفاهمه چون
مریم دختر عمه ی گاوم اومده اونو از طرف من نوشته
واقعا شرمنده اتم عزیزم
من اصلا سر ریوما تا صد سال دعوا نمیکنم چون میدونم تعداد زیادی ریوما رو دوست دارن
واین جملاتم که از طرف من اومد همش تقصیر اون دختر عمه ی گاومه که با من لجه
من واقعا متاسفم الانم رمانتو با خیال راحت بنویس
فعلا گلم بای
پاسخ:وقتی که تو نیستی رمان من به چه درد میخوره؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. جمعه 6 فروردين 1395 . 15:24 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 7953
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1