رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

خدایا بهتون چی بگم؟

بگم؟

نگم؟

هوف

اخه بخاطر ریـــوما؟

خف دوستان با کمال پرویی میگم بهتون:

چون من همیشه ی خدا چه تو خونه

چه تو مدرسه از حقم گذشتم

اما ایندفعه نه...

هرکس اول اعلام شخصیت کرده عشقش مال خودشه

شما خانم محترم!

نظراتو اول ببینید بعد خودتونو مظلوم جلوه ندید لطفا!

مرلیا خانم با تو باید اینطوری رفتار بشه رمانتــو بنویـــس

همین الان

خب ناراحت نشو

بنویس

شما هم حق ندارید اعتراز کنید

همینی که گفتنم

حالا به ولله ایندفعه خواستم تو رمان مرلیا باشم چون جذابه

حالا حتما ریوما؟

مرلیا بنویس !

اونایی که اعتراز کنن باهاشون ایطور برخورد میشه

وســـــــــلام حرف تمام

 

 



نظرات شما عزیزان:

روشنا
ساعت16:29---10 فروردين 1395
فدات بشم من
پاسخ:خدا نکنه عزیزم


رویا
ساعت11:41---7 فروردين 1395
عیبی نداره بخشیدمت عزیزم
چشم به فاطی هم میگم
لوس نشو دیگه رومینا ریوما مال تو من دوستیمو برای یه شخصیت انیمه بهم نمیزنم
خب فعلا آبجی

پاسخ:نه مرسی بخشیدی من ریوما رو نمیخوام


رویا
ساعت23:16---6 فروردين 1395
خانم محترم اول ماجرا رو پیگیری کن بعد برای خودت پست بزن که از حقم گذشتم سر ریوما دعوا شده و از این حرفا
اولا که جریان ریوما مربوط به من میشه
این یه سوئه تفاهم بوده
دختر عمه ی من مریم اومده بجای من نظر داده که بی معرفتیو از این حرفا
چون باهام لجه
و من همین جا از طرفش از فاطی عذرخواهی میکنم انقدرم دعواش کردم که حساب کار دستش اومد
به خاطرش کل رمضا و نام کاربریا مو عوض کردم
اگه میخوای به خاطر تهمتی که بهم زدی ببخشمت باید این پست و پاک کنی و یه پست دیگه بزاریو و جریانو بگی و از من عذر خواهی کنی
من هیچوقت خیانتکاران و تهمت زنان و نمیبخشم مگه که خودشون عذر خواهی کنن
خواهشم اینه که از این به بعد زود قضاوت نکن
شاید با قضاوت زودت دل یکی رو شکستی و همه رو نسبت بهش بد بین کردی مثل من
اینو تو گوشت فرو کن
پاسخ:رویا من قصتم توهین به تو نبوده و ریما فقط منظورم این بوده که شاید مرلیا رمانشو ننویسه و تو وب بی نظمی ایجاد بشه و یاشاید بقیه مارو دست کم بگیرنوکه حتی اینا بلد نیست یه وب رو اداره کنن اگه بهت بر خورده یا ناراحت شدی زود.با اینکه قصدم توهین تنها به تو نبوده عذر میخوام.ویاشاید ریما نراحت نشه و من همین جا میگم که دیگه ریوما رو نمیخوام.درستخ تو دوستشی و از قبل باهات بوده.من شاید تند رفته باشم به هر حال عذر میخوام و پستو پاک میکنم و فاطمه هم بگو که رمانشو بنویسه(ببخشید)


روشنا
ساعت9:56---5 فروردين 1395
Biiiiiiiiig likeeeeee
آفرین آجی جونم ایولللللللل فدات بشم باریکلا
پاسخ:تو بلگشتیییییی؟؟؟؟عجیِییییییییجم؟؟؟؟؟؟؟؟ خدالوشکل که بلگشتی و به من نگفتی-___- هی دیگه....


هایجین
ساعت0:38---5 فروردين 1395
آفـــــــــرین آجی.من باهات موافقم.کاملا درست میگی.♥
پاسخ:مرسی حقیقت واس بقیه تلخــــه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. چهار شنبه 4 فروردين 1395 . 21:30 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 7949
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1