رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

 

 

من منتظرم براتون رمانو بنویسم اخه......

 

سلام چرا تو اعلام شخصیت شرکت نمیکنید؟

 

ریوما ایچیزن&&رومینا یوکیمورا

بانتا مارویی&&روشنا یوکیمورا

زایزن هیکار&&مرلیایوکیمورا

شیتارو اوتاری&&هایجین یوکیمورا

ایجی کیکومارو&&ارمیتااتوبه

اینهیه تزوکا&&اوسوی تاکومی

کورانوسوکه شیرایشی&&ترسا اتوبه

نویسنده های محترم برید یکم تبلیغ کنید اینجا باکتری هم پر نمیزنه**

نویسینده های محترم فعال باشید**

نویسنده های محترم میزنم میکشمتون رمان بنویسید**

 



نظرات شما عزیزان:

kitana
ساعت10:31---1 فروردين 1395
اومممممممم منم میخوام باشم

قربانت ستاره بچینی

کیتاناتزوکا وکینتارو تویاما
پاسخ:اوکی جیگر
پاسخ فاطمه : اخ میبخشی تو پست نوری جواب دادم
پاسخ:میشه عزیزم اشکال نداله فقط بیو بده


هدیه
ساعت14:52---29 اسفند 1394
سلام.... وب خوبی دارین.. اولین باره که اومدم اینجا اما واقعا خوشم اومد...
پاسخ فاطمه : نظر لطفتونه


آنا
ساعت14:01---29 اسفند 1394
حالا میشه منم باشم؟؟
پاسخ:باشه اشکالی نداره فقط با کی؟
پاسخ فاطمه : با یوکیمورا


روشنا
ساعت12:15---29 اسفند 1394
عید تو هم پیشاپیش مبارک آجی ایشاا.... سال پر برکتی باشه آجی امروز ما می ریم مسافرت خیلی ناراحتم که نمی تونم بیام و رمان تو بخون شاید اگه اون جا نت خط بده بازم به وبمون سر می زنم امیدوارم رمان و بنویسی شاید اگه پست گذاشتی نتونم بخونم ولی اگه خوندم نتونم کامنت بگذارم امید وارم وقتی برگشتم جبران کنم خب ایشاا... موفق باشی سال نو مبارک فعلا خداحافظ آجی
پاسخ:مرسی عزیزم بهع سلامتی گلم بای


آنا
ساعت1:59---29 اسفند 1394
میگم فکر کنم یه ذره اشتباه کردم نه؟؟
یعنی فکر. کنم اشتباه گرفتم...
پاسخ فاطمه : انااااااا تو پستای خودم نظر بده


آنا
ساعت1:54---29 اسفند 1394
میگماااااا.... مامانی منم باشم؟؟ اگه آره میشه با سیچی باشم؟؟؟ بیوگرافیم رو هم یه دختره با چشمای طوسی و موهای مشکی.. خیلی شیطون.. لوس..لجباز


البته اگه باشم
پاسخ:
پاسخ:باشه اشکالی نداله بیوگرافی بده


روشنا
ساعت20:34---28 اسفند 1394



آجی باور کن من تا جایی که تونستم به همه ی گروه های تلگرامم فرستادم بعضیاشون گفتین می آییم ولی نیومدند انشاا... بیانو توی رمان شرکت کنن آجی باور کن من همه ی سعیمو کردم
پاسخ:فداتشم عزیزم


روشنا
ساعت20:30---28 اسفند 1394
اگه طرفدار برنامه ی قهرمانان تنیس هستی می تونی بیای این جا
پاسخ:وویی تبلیغ کردی عزیزم


P.M.E1
ساعت18:42---28 اسفند 1394
سلام عسیسم
وبتون خیلی ناناسه^...^
منم با ایبو بذار :x
فیلا دوسیم
پاسخ:lمیوسا خودتی باشهخ عزیزم حتما حتما


فاطمه اایچیزن
ساعت20:10---27 اسفند 1394
نوری اعصاب خودتو خورد نکن
پاسخ:حتما میخوام تو رو خورد کنم


هایجین
ساعت18:35---27 اسفند 1394
آجی جونم شرمنده.من این روزا داشتم تکالیف عیدم رو انجام می دادم که خدارو شکر همین امروز تموم شد.تازه من به هیچ چی دسترسی ندارم که بخوام رمان بنویسم.وارد میشم اما دسترسی ندارم.شــــــــرمندم واقعا.♥
پاسخ:فدات فقط تقصیر همین فاطمست که بلد نیست یکیو نویسنده کنه ایش
پاسخ فاطمه : خف باو من بلدم خوبشم بلدم سه بار کامل نویسندش کردم نوری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. پنج شنبه 27 اسفند 1394 . 18:12 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 7953
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1